Course Preview

Sertifikalar

Katılım Sertifikası Al (Kilitli) Eğitimi Bitirmelisiniz

Eğitim Hakkında

Dijital Pazarlamada Yeni Bir Ufuk: Makro Eğitim ile Geleceği Şekillendirin

Dijital dünya, sürekli değişen dinamikleri ve hızla gelişen teknolojileriyle, her sektörden profesyoneller için kapsamlı ve bütünsel bir stratejik anlayışı zorunlu kılmaktadır. Artık sadece belirli araçlara hakim olmak yeterli değil; yarının eğilimlerini öngörebilmek, veri temelli içgörülerle hareket edebilmek ve iş modellerini bu vizyon doğrultusunda dönüştürebilmek, rekabette kalıcı bir avantaj elde etmenin anahtarıdır. Dijital Pazarlama Makro Eğitim, tam da bu büyük vizyonla tasarlandı. Bu özel program, katılımcıları sadece bugünün değil, geleceğin dijital liderleri olarak konumlandırmayı hedefliyor; yüzeysel bilgilerden öteye geçerek, dijital pazarlamanın karmaşık yapısını en makro düzeyde kavramayı ve yönetmeyi amaçlıyor.

Bu ayrıcalıklı eğitim, dijital pazarlama evreninin her katmanını derinlemesine analiz etme ve büyük resmi bir bütün olarak görme yeteneğini zirveye taşıyacaktır. Katılımcılar, küresel piyasa dinamiklerinden en yeni tüketici davranışlarına, yıkıcı teknolojik yeniliklerden sektörel dönüşümlere kadar geniş bir spektrumu bütünsel bir bakış açısıyla değerlendirerek, kurumlarının hedefleriyle kusursuzca örtüşen, ölçeklenebilir ve sürdürülebilir dijital stratejiler oluşturma becerisi kazanacaklardır. Sunulan stratejik içgörüler, günlük taktiksel uygulamaların çok ötesine geçerek, karar vericilerin daha sağlam temellere dayalı, geleceğe yönelik ve dönüşüme liderlik eden adımlar atmasına olanak tanıyacaktır. Bu eğitim, dijital alandaki bilgi birikimini gerçek bir stratejik avantaja dönüştürmeyi hedefleyen, sektörün önde gelen profesyonelleri için vazgeçilmez bir kaynaktır.

Dijital Pazarlama Makro Eğitim, kariyer yolculuklarında belirgin bir sıçrama yapmak, ekiplerine ve organizasyonlarına dijitalde yön vermek isteyenler için tasarlanmış bir ayrıcalıktır. Bilgiye erişimin her zamankinden daha kolay olduğu bir çağda, gerçek farkı yaratan, bilgiyi yalnızca edinmek değil; onu sentezleyebilme, doğru yorumlayabilme ve en önemlisi stratejik eyleme dönüştürebilme kapasitesidir. Bu eğitim, tam da bu kritik kapasiteyi en üst seviyeye çıkarmaya odaklanarak, katılımcıları dijital dünyadaki en karmaşık zorluklara karşı tam anlamıyla donanımlı kılacak ve onları stratejik karar alma süreçlerinde her zaman bir adım öne taşıyacaktır. Pazarlama dünyasında yeni bir standart belirlemek ve sektör liderleri arasında yerinizi almak için eşsiz bir fırsat sunmaktadır.

Hemen izle.

Eğitim İçeriği

1 Sosyal Medyanın Doğuşu Ve Gelişimi - 1

20 dakika

2 Sosyal Medyanın Doğuşu Ve Gelişimi - 2

20 dakika

3 Sosyal Medya Platformları - 1

20 dakika

4 Sosyal Medya Platformları - 2

20 dakika

5 Sosyal Medya Platformları - 3

20 dakika

6 Sosyal Medya Platformları - 4

20 dakika

7 Sosyal Crm - 1

20 dakika

8 Sosyal Crm - 2

20 dakika

9 Sosyal Crm - 3

20 dakika

10 Sosyal Crm - 4

20 dakika

11 Sosyal Crm - 5

20 dakika

12 Sosyal Crm - 6

20 dakika

13 Sosyal Medyada Pazarlama - 1

20 dakika

14 Sosyal Medyada Pazarlama - 2

17 dakika

15 Platformlar Özelinde Sosyal Medya Pazarlaması - 1

20 dakika

16 Platformlar Özelinde Sosyal Medya Pazarlaması - 2

20 dakika

17 Pazarlama

16 dakika

18 Pazarlamada Fayda Kavramı

16 dakika

19 İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı

14 dakika

20 Müşteriler Tarafından Algılanan Değer - 1

16 dakika

21 Müşteriler Tarafından Algılanan Değer - 2

17 dakika

22 Müşteriler Tarafından Algılanan Değer - 3

12 dakika

23 İnternet Ve Tüketicinin Artan Gücü - 1

16 dakika

24 İnternet Ve Tüketicinin Artan Gücü - 2

15 dakika

25 Dijital Çağın Çocukları Ve Gençleri

15 dakika

26 Tüketici Davranışı - 1

17 dakika

27 Tüketici Davranışı - 2

15 dakika

28 Tüketici Davranışı - 3

15 dakika

29 Tüketici Davranışı - 4

16 dakika

30 Tüketici Davranışı - 5

16 dakika

31 Tüketici Davranışı - 6

15 dakika

32 Tüketici Davranışı - 7

15 dakika

33 Karar Kavramı Ve Yaklaşımları - 1

15 dakika

34 Karar Kavramı Ve Yaklaşımları - 2

8 dakika

35 Karar Kavramı Ve Yaklaşımları - 3

15 dakika

36 Karar Kavramı Ve Yaklaşımları - 4

16 dakika

37 Karar Kavramı Ve Yaklaşımları - 5

15 dakika

38 Karar Kavramı Ve Yaklaşımları - 6

16 dakika

39 Karar Kavramı Ve Yaklaşımları - 7

16 dakika

40 E-Tüketici Davranışı - 1

16 dakika

41 E-Tüketici Davranışı - 2

15 dakika

42 E-Tüketici Davranışı - 3

15 dakika

43 Dijital Pazarlama

15 dakika

44 Geleneksel Pazarlama Ve Dijital Pazarlama

16 dakika

45 Dijital Pazarlamanın Özellikleri

15 dakika

46 Arama Motoru Pazarlaması (Sem) - 1

16 dakika

47 Arama Motoru Pazarlaması (Sem) - 2

16 dakika

48 Sosyal Medyanın Doğuşu Ve Gelişimi - 3

15 dakika

49 Sosyal Crm - 7

16 dakika

50 Sosyal Crm - 8

16 dakika

51 Sosyal Crm - 9

16 dakika

52 Sosyal Crm - 10

15 dakika

53 Sosyal Medyada Pazarlama - 3

16 dakika

54 Sosyal Medyada Pazarlama - 4

15 dakika

55 Sosyal Haber Ve Sosyal İşaretleme Siteleri İle Pazarlama - 1

14 dakika

56 Sosyal Haber Ve Sosyal İşaretleme Siteleri İle Pazarlama - 2

14 dakika

57 Sosyal Haber Ve Sosyal İşaretleme Siteleri İle Pazarlama - 3

17 dakika

58 Sosyal Haber Ve Sosyal İşaretleme Siteleri İle Pazarlama - 4

16 dakika

59 Sosyal Haber Ve Sosyal İşaretleme Siteleri İle Pazarlama - 5

15 dakika

60 Viral Pazarlama - 1

16 dakika

61 Viral Pazarlama - 2

16 dakika

62 Viral Pazarlama - 3

15 dakika

63 Viral Pazarlama - 4

16 dakika

64 Viral Pazarlama - 5

15 dakika

65 Viral Pazarlama - 6

20 dakika

66 Viral Pazarlama - 7

15 dakika

67 Viral Pazarlama - 8

16 dakika

68 Viral Pazarlama - 9

15 dakika

69 Viral Pazarlama - 10

17 dakika

70 Viral Pazarlama - 11

16 dakika

71 Viral Pazarlama - 12

15 dakika

72 Viral Pazarlama - 13

15 dakika

73 Viral Pazarlama - 14

15 dakika

74 Lokasyon Bazlı Pazarlama

16 dakika

75 Dijital Pazarlamanın Avantajları

15 dakika

76 Arama Motoru Optimizasyonu (Seo) - 1

16 dakika

77 Arama Motoru Optimizasyonu (Seo) - 2

24 dakika

Örnek Belge

Senin İçin Seçtiğimiz İçerikler

Öğrenme yolculuğunu zenginleştirecek özel seçilmiş içeriklerimizi keşfet

Genel

Kurumsal İmaj Yönetimi

Kurumsal imajınızı güçlendirin. Profesyonel duruş, marka değeri ve hedef kitle güveni için stratejik imaj yönetimi eğiti...

Eğitime Git
Genel

Kurumsal İtibarın Yönetilmesinde Sosyal Medya

Kurumsal itibarınızı sosyal medyada stratejik yönetin. Dijital çağda marka değerinizi artırın, güvenilirlik kazanın. Hem...

Eğitime Git
Genel

Kurumsal İtibar Yönetimi

Markanızın itibarını yönetin, güven oluşturun. Kurumsal itibarın temellerini öğrenin ve sektörünüzde fark yaratın. Hemen...

Eğitime Git